Tuesday, December 27, 2011

PB...bOLeH bAnTu AnDa uNtUk HaMiL

"ALHAMDULILA....ABANG....ABANG.....ABANG...(berlari terus ke arah suami yang sedang tengok tv, terus nangis sambil bercakap..huhuhu), AYANG MENGANDUNG....AYANG CEK 'PREGNANT TEST'...MEMANG ADA DUA LINE, SO POSITIVE LA....AMIN2...:) (2 tahun sepi tanpa keceriaan permata) SEDIH LA TIME TUUU....SEDIH KEGEMBIRAAN & SYUKUR PADA YANG MAHA ESA".

Sebenarnya banyak testimonial dengan hanya memakai PREMIUM BEAUTIFUL dah boleh mengandung selepas beberapa bulan...testimonial yang paling tepat ialah diri saya sendiri...permulaan selepas berkahwin 2 tahun farah tak dak anak, PB telah membantu farah, yang best tuu..masa farah tahu mengandung anak ke-3 pula...tak sangka pun...tapi yang penting farah amalkan pakai PB masa bulan puasa tahun 2011, farah disiplin pakai PB satu bulan tu & makan herba maharani untuk menjaga dalaman farah juga...tup2 next month lepas raya...badan rasa lain..heheh ngandung lagi....rezeki2

Dibawah ni ada beberapa alasan kepada kesan pemakaian PB ini untuk mengandung:-

PREMIUM BEAUTIFUL
  1. PB mengurangkan dan seterusnya membersihkan cysts dan fibroid dalam ovari yang diketauhi banyak menyerang wanita terutama berumur 40 tahun keatas.
  2. PB membantu menyeimbangkan hormon estrogen & progesterone, FSH, LH.
  3. Pakai PB, kedudukan rahim adalah lebih stabil, kukuh, dilindungi & disokong penuh sebagaimana fungsi BENGKUNG ketika dalam pantang malah lebih baik lagi.
  4. Bila rahim dalam keadaan baik, peluang untuk MENGANDUNG adalah lebih tinggi...
  5. Kegemukan & lebihan berat badan memang menganggu hormon & menjejaskan peluang untuk mengandung
  6. Boleh selesaikan masalah PERIOD yang tidak teratur.
  7. Masalah period pain boleh diatasi
  8. PB memang berkesan bagi menguatkan kembali otot rahim selepas bersalin.
  9. Boleh mengurangkan masalah keputihan.

Pil MAHARANI + PB adalah gabungan TERBAIK kepada mereka yang ingin mengandung...


bagi anda yang ingin sertai check up ( buku merah ) hehehe..jom2 calling2 farah...insyaallah dengan usaha anda pasti boleh menimang cahaya mata....FREE TRIAL ja....baru anda tahu KEHEBATAN PB ni...

 
TQ ALLAH....syukur kerana mengurniakan ANUGERAH yang tertinggi ini untuk diriku....

No comments:

Post a Comment